پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3317
-
الف
+

جواد عزتی می‌تواند نامزد سیمرغ باشد

امیرحسین هاشمی بازیگر فیلم «مرد بازنده»، جواد عزتی را شایسته نامزدی دریافت سیمرغ دانست.

امیرحسین هاشمی بازیگر فیلم «مرد بازنده»، جواد عزتی را شایسته نامزدی دریافت سیمرغ دانست.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری صبا، امیرحسین هاشمی بازیگر فیلم «مرد بازنده» درباره نقش خود گفت: رئوفی تصویری بود که دوست داشتم آن را بازی کنم و امیدوارم مخاطب هم این نقش را دوست داشته باشد و توانسته باشم با نقش رئوفی ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کنم.

وی درباره شاخصه‌های همکاری با مهدویان گفت: محمدحسین مهدویان و تیم تولید او، میل به تولید و ساخت دارد و این تیم دائما در حال پژوهش و نگارش فیلمنامه هستند به همین دلیل ایده های زیادی دارد که به آن بپردازد. مهدویان یک ذهن پویا در فیلمسازی دارد که همیشه دوست دارد فیلم بسازد و رو به جلو حرکت کند. او نبض مخاطب را به خوبی می شناسد و انتخاب های درست و به‌جایی دارد. او می داند که جامعه در مقاطع گوناگون از چه نوع فیلم و سریالی استقبال می‌کند و سوژه ها را به خوبی مطرح می‌کند.

وی در ادامه درباره ایفای نقش در مقابل جواد عزتی بیان کرد: من در پنج یا شش کار با جواد عزتی همکار بوده‌ام، وقتی که با جواد عزتی همبازی می‌شوی کاملا درک می‌کنی که با یک بازیگر باهوش طرف هستی. برای بازیگر مقابل این هوش بسیار جذاب است، جواد عزتی به کمک پارنتر خود می آید و در بیشتر صحنه ها با بازی خوب خود به بازیگر مقابلش کمک می‌کند. جواد عزتی یک صحنه را از لحاظ کیفی بالا می‌برد. او جزو بازیگرانی است که به سطح بازی پارتنرش کمک می کند و در خیلی از مواقع ایده هایی می دهد که در بهتر شدن سکانس موثر است. عزتی سال هاست که خوب بازی می‌کند اما اگر تاکنون به او سیمرغی تعلق نگرفته به دلیل سلیقه داوران بوده است.

بازیگر «مرد بازنده» اذعان کرد: در بسیاری از سال‌ها از نظر من و مخاطبان، جواد عزتی شایسته ترین فرد برای دریافت سیمرغ بوده، اما به دلیل سلیقه هیات داوران این اتفاق نیفتاده است. من فیلم های دیگر امسال را ندیده‌ام اما جواد عزتی باز هم می‌تواند کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره باشد. او یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران است و هیچ شکی در این موضوع وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

م ه / ص گ

نظر شما
ارسال نظر